pondělí 18. května 2015

Great dinner, easy S A L A D recipe. ♥


V jednoduchosti je krása. Výborná večeře hotová během 15 minut, když si dáte na čas s krájením. :-D
Další skvělá věc (hlavně pro mě) porci si můžete naložit dle libosti, protože všechny tyto věci tělo stráví krásně s minimální námahou.
Já se snažím vždy dodržet poslední jídlo minimálně 2 hod před spaním. Když potom tělo tráví, tak si tak neodpočine. :-)



Tak a už na ten recept! :-) ↓







INGREDIENTS: 

- ledový salát - cherry rajčátka - avokádo - zelená paprika - červená cibule
- olivový olej - špetka soli - sušený česnek - oregano - drcený kmín - červená paprika (koření)


Výborné je si k tomu opéct toast, třeba z žitného chleba. :-)


Do 30 min byla mísa prázdná....
Musím se přiznat, že to není tak úplně z mé hlavy. Salát mi byl naservírován v sobotu od Martiny a po snědení čtvrté misky jsem usoudila, že si jej udělám i doma.
Koření jsem použila dle sebe co mi chutná. 






1 komentář: