sobota 1. srpna 2015

First article from USA!!!

Konečně jsem tady s tak dlouho napínavě očekávaným článkem.

Poté, co jsem konečně přepla na českou klávesnici můžu konečně začít. Pořád je to pro mě challenge, protože nevidím co píšu, když chci napsat něco s háčkem. Američani to na klávesnicích nepotřebujou že....  ale dobrý, hlavně, že jsem to našla. haha
A na to, že je přehozený y a z, na to si taky nemůžu zvyknout.


No, o tom jak to mám teď později. Přidávám fotky z letiště na cestě do USA a další z New Yorku, kde jsem byla první týden. Nebyla jsem přímo v New York city, ale na Long Islandu na Univerzitě, což je ještě hodina a půl autem do New Yorku. Celou dobu sem strávila tam, měli jsme celodenní hodiny, takže to bylo docela vyčerpávající. Večer jsem padla, ani jsme nevěděla jak. V New York City jsem byla až poslední den před odjezdem za rodinou, ale i tak, prostě, byla jsem tam. :D yaaaay



Letěla jsem SWISS aerolinkama jak do Švýcarska, tak potom ze Švýcarska z Genevy do New Yorku a musím říct, že super. Občerstvení jsme dostali i při letu do Genevy, což je zhruba hodina. A při letu do New Yorku každý 2 hodiny. Měli na výběr vždy aspoň 2 druhy. S masem a bez masa. Takže na jídlo jsem si stěžovat nemohla. Pohodllí jsem taky měla, ale při 10ti hodinovém letu přestane být pohodlné i to nejpohodlnější...


Před odletem do Genevy. Zhruba 7:30 ráno.













V Genevě jsem čekala asi hodinu, což uteklo rychle, protože jsme omylem vyšly z terminálu a musely jsme projít znovu kontrolou zavazadel.. která trvala asi 20 minut. Takže další nepříjemná kontrola úplně zbytečně. :D a to jsme si chtěly koupit jenom vodu, kterou jsem pak v zápětí musela vyhodit. 











A letadlo do USA bylo to největší. Tohle jsem fotila těsně před nástupem. :)














Do New Yorku jsem dorazila kolem 3 odpoledne. Řidič pobral ještě další 3 slečny a jely jsme na Long Island na Univerzitu, kde probíhalo Au pair školení.




Upřímě, z venku celý Campus vypadal mnohem líp než vevnitř.

















Celodenní hodiny byly docela úmorný




Výlet do New Yorkuuuuuu.














První zastávka byla u břehu před sochou svobody. Bylo krásně, ale dost dusno.




S kamarádkou z Finska 







Petra si koupila pravý Americký hot dog v centru

Já jsem se spokojila s pizzovým preclíkem za 4 dolary.. byl suchej.







Před Rockefellerovým centrem NY


Jsem ráda, že jsem si zaplatila za $25 Top of te Rock. 67 neuvěřitelných pater a nádherný výhled na celý New York.




Výhled na Central Park.







Tenhle kelímek ze Starbucks samozřějmě nutně potřebuju!






Alice in Wonderland ???


Tak tady tito chlápci se pohybujou po centru a za nějakej peníz se s tebou vyfotí. Takže tohle jsou moje nejdražší fotky, který jsem kdy pořídila. :D Ale byla to sranda.




Frappé from Starbucks bylo nutností v New York city!

A poslední den ráno pro nás přijely žlutý školní autobusy, což byla pro většinu z nás docela atrakce, takže jsme si to užily. Ono to tady fakt jezdí!!! :D















S American airlines jsem si taky docela užila. Za každý zavazadlo jsem si musela zaplatit myslím, že to bylo $25. Muselo se to ovšem zaplatit jedině kartou. Kdo to měl v hotovosti, musel jít k automatu, kde vložil cash, aby mu vyjela jednorázová karta, aby mohl udělat 3 kroky a u dalšího automatu to odpípnout, aby se to zaplatilo. Nesnažte se v tom najít logiku, žádnou to nemá. :D








Další mezizástávku Jsem měla v Chicagu.






Z Chicaga ještě 2 a půl hodiny letu do Fayetteville in Arkansas, kde už mě čekala Misty (HM) a LCC Arkansasu s celou rodinou. :)







Žádné komentáře:

Okomentovat