pondělí 10. srpna 2015

Jídlo v USA a co jsem vyzkoušela

Velká otázka toho, proč je Americká populace mnohem více "prostorově výraznější" než Evropa byla rozluštěna. :-D Opravdu když teď budu mluvit o tom, jak je jídlo jiný, tak opravdu je jiný. V restauracích dostanete porce, že si to můžete rozporcovat a jíst do večera. Například dneska jsme byli s Laurou na snídani v IHOP, kde se specializují na snídaně. Takže si můžete vybrat z širokého výběru od francouzkých toastů, přes lívance, slané omelety, míchaná vajíčka, volská oka, všechno co si kdy můžete představit na snídani. Byly jsme tu vždy o víkendu a čekali jsme na stůl cca 10 minut, kolik se tam sjede lidí nasnídat.

Takže jsem si objednala vegetariánskou omeletu a dostala jsem k tomu lívance v rámci objednávky.
Voda s ledem se tu neplatí. Pro představu, snídali jsme asi v 10:30, teď je 6:50 a ještě nemám hlad. :D

To ale samozřejmě není důvod proč jsou lidi obézní. I přes to, je tu výběr salátů a všelijakých zdravých jídel. A je tady úplně normální, že dostanete krabičku a můžete si to, co nesníte dovést domů, což já dělám hodně často. Ještě stěští, že tady doma, máme všechno zdravý a organický. Tady člověk nabere lehce.

Laura tady nabrala za jeden rok 14 kilo. A to chodila cvičit. Fakt je nutný se hlídat.
Mimochodem Laura je bývalá au pair, je tu na návštěvě, takže mi předala docela dost ohledně dětí a celkově ví jak to v USA funguje, takže když nastala situace, že jsem čuměla jak vejr a nevěděla jsem co mám dělat, tak zasáhla a vysvětlila mi o co go... načež jsem zase čuměla jak vejr. :D

Ale pokud člověk chce, tak nadváhu mít nemusí ani tady. A vidím tu i často hodně sportovně založených lidí, kteří jedí zdravě a starají se o sebe.



Moje dnešní snídaně.









Hodně jsem si tu oblíbila mexickou restauraci, takže teď jím mexický jídla skoro pořád.



Já si vždycky objednávám vegetariánská jídla, což je na té zdravější straně, takže mám spíš více zeleniny. McDonald tady samozřejmě je, ale tam jsem teda nebyla a ani hranolky atd jsem tady zatím neměla. Nevím, nějak je tady vždycky jiná, lepší varianta, co jíst..

No tak jo. Tak jsme si dali s Laurou jeden den napůl desert v té mexické restauraci, ale jenom proto, že ten název zněl zajímavě a my jsme nevěděly, co to je :D

Bylo to výborný, skořicový trubičky plněný horkým karamelem.. Mňam





Takhle vypadala moje historicky první snídaně v IHOP. Nějaká zeleninová omeleta, moc dobrá.. No a tady jsem si zkusila (poprvé a naposledy) objednat brusinkkový džus. Doteď se mi křiví obličej, když si vzpomenu na tu chuť. No něco takovýho přeslazenýho jsem ještě nepila. Bych to musela tak 5x naředit, abych to mohla pít. Nápoje jsou tady opravdu přeslazený, to nepochopím, jak to můžou pít. To taková Coca Cola v české republice, je oproti tomu voda.... fuj..





Tady jsem večeřela v salátovým baru. Super zdravá a dobrá večeře.





Jídlo mi tady chutná, je to něco jinýho. Nenajdete tady guláše, svíčkovou, řízek nebo třeba smažený sýr. Ale slyšela jsem, že tady v Rogers mají českou restauraci, tak to mě docela zajímá. Prej si vzal někdo češku a tak to vzniklo, nebo nějak tak podobně. Prý je dobrá... (říká Američan)  tak to se uvidí, až si tam objednám. :-D

Menu v mexické restauraci.



Sushi v asijské. Trochu větší, než jsem byla zvyklá :D




Večeře doma s rodinou, losos, zelenina, ovoce, mořské plody, dresingy.





Docela mi vyhládlo, jak tu přidávám ty fotky, jdu dojíst nějaký zbytky, co jsem si včera přivezla. haha


XOXO

Žádné komentáře:

Okomentovat